Zaciski szynowe ZS.02, ZS.03

ze zwalniakiem elektrohydraullicznym

Siła hamowania (zaciskanie szczęk na szynie jezdnej) jest wywoływana mechanicznie sprężyną zabudowaną w korpusie zwalniaka. Odhamowanie zacisku (rozchylenie szczęk) następuje po włączeniu zasilania elektrycznego zwalniaka powodującego włączenie pompy tłoczącej olej do komory umieszczonej pod tłokiem zwalniaka. Powoduje to przemieszczanie się tłoka w górę i poprzez przegubowo połączony układ dźwigni, następuje odsuwanie się ramion i szczęk hamulcowych od główki szyny, co umożliwia swobodny ruch maszyny. W przypadku zaniku napięcia zasilania zwalniaka, pod wpływem zabudowanej w zwalniaku sprężyny, następuje samoczynne  i natychmiastowe przesunięcie tłoka w dół i zahamowanie poprzez dociśniecie szczęk hamulcowych do bocznych powierzchni główki szyny.

  • zacisk ZS.02 – siła hamowania 4 kN (możliwe wykonanie o innej sile hamowania)
  • zacisk ZS.03.02 – siła hamowania 10 kN (możliwe wykonanie o innej sile hamowania)
  • zacisk ZS.03.03 – siła hamowania 18 kN (możliwe wykonanie o innej sile hamowania).
FENA Sp. z o.o. - Zaciski szynowe ZS.02, ZS.03

Masz pytania, potrzebujesz wyceny?

Klikając w przycisk WYŚLIJ wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Fabrykę Elementów Napędowych FENA Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w formularzu, dla celów przesyłania ofert handlowych oraz innych informacji o charakterze marketingowym (zgodnie z przepisami „Ustawy o ochronie danych osobowych” z dn. 29.10.1997 r.). Fabryka Elementów Napędowych FENA Sp. z o.o. zapewnia, że dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim. Użytkownicy mają prawo do wglądu, do podanych przez siebie danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia. Formularz korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA. Prywatność - Warunki.

Podziel się: