Zaciski szynowe ZS.06

z napędem elektrycznym

Siła hamowania zacisku jest wywoływana przez tłok napędu elektrycznego PROFOX powodującego ruch ramion zacisku i dociśniecie szczęk do powierzchni bocznych szyny jezdnej. Zmiana stanu zacisku (zahamowanie/odhamowanie) następuje wyłącznie po sygnale
z układu sterowania (przy podłączonym zasilaniu napędu elektrycznego). Przy zaniku napięcia nie następuje samoczynne zahamowanie bądź odhamowanie zacisku i nie jest konieczne podtrzymywanie zasilania silnika w celu utrzymania stanu odhamowania zacisku.

Zahamowanie/ odhamowanie jest możliwe poprzez:

  • sygnał sterujący 24 VDC z układu sterującego
  • ręcznie z pulpitu operatora napędu elektrycznego zacisku (po demontażu pokrywy)
  • bezprzewodowo poprzez aplikację na urządzeniu z Android
  • awaryjnie, poprzez koło ręczne w przypadku braku zasilania.

Sygnały wyjściowe napędu elektrycznego umożliwiają sygnalizację stanu odhamowania, zahamowania oraz zużycia okładzin.

Możliwe jest także odwzorowanie położenia tłoka napędu elektrycznego (sygnał 4–20 mA).

Siła hamowania:

  • 13 kN ÷ 30 kN (nastawa na napędzie elektrycznym)
FENA Sp. z o.o. - Zaciski szynowe ZS.06

Masz pytania, potrzebujesz wyceny?

Klikając w przycisk WYŚLIJ wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Fabrykę Elementów Napędowych FENA Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w formularzu, dla celów przesyłania ofert handlowych oraz innych informacji o charakterze marketingowym (zgodnie z przepisami „Ustawy o ochronie danych osobowych” z dn. 29.10.1997 r.). Fabryka Elementów Napędowych FENA Sp. z o.o. zapewnia, że dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim. Użytkownicy mają prawo do wglądu, do podanych przez siebie danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia. Formularz korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA. Prywatność - Warunki.

Podziel się: